shopping

Idag var jag och satte sprätt på ytterligare några pengalappar. Blev en jacka till(?) och ett par vinterpjucks. Jag köper EN jacka ungefär vart tredje år annars men nu vet jag inte vad som hände. 2 med en veckas mellanrum, kan vara bra att ha. Blev en svart dunjacka denna gång och ett par svarta kängor med Rosa detaljer. Alltså passar dojjerna till både den svarta och den rosa jackan jag numera äger, Kanoners! :D


Fredag imorgon, fifan vad fort det går. Blir nog utgång ihelg också ser det ut som.  Sara kommer till stan och Lotta kommer hem från usa så blir nog en och en annan suping.





Kommentarer
Postat av: Anonym

vars är skorna ifrån? :)

2010-11-04 @ 22:12:01
Postat av: Therése

Dom kommer från Team Sportia.

Vem undrar? :D höhö

2010-11-05 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0