Svampen fastnade

Godmorgon kära vänner.

Min dag började på ett jobbigt men faktiskt ganska roligt sätt. Jag och min kära svampi (bilen för er som inte vet) fastnade mitt på parkeringen (?) Det har liksom inte snöat inatt utan han satt fast där han satt i isen och grävde djupa spår. haha. Måste ha varit en rolig syn med tanke på att bilen är så liten som det bara går och den sitter fast på is. Herregud vad jag och Kicko fick kämpa. Hon puttade och jag gasade. Det gick inte. Ringde kickos pappa som fick komma och hjälpa oss. haha!

Bra start.

Nu fortsätter dagen med massa kul. Kan tyvärr inte nämna så mkt mer kring det för vi har en person som nämligen fyller år och är nervis inför denna kväll. Hon vet ingenting om vad som komma skall. Muhahha


Blir iaf en o en annan öl ikväll, o förhoppningsvis en o en annan bild som jag kanske delar med mig utav imorgon :)



HA EN BRA KVÄLL.


Kommentarer
Postat av: annie

Härlig bild!

2010-11-20 @ 19:34:31
URL: http://annieidalinnea.blogg.se/
Postat av: Emma

Superfin bild Therese!! Hoppas ni far en rolig kvall. Halsa hjartat och kramar henne fran mig snalla. Och kram till dig ocksa saklart :)

2010-11-22 @ 01:16:22
URL: http://hollywoodwalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0