Godis blev bulla

Har avstått från godis sen i lördags men idag är suget mer är stort :( Bad Hannes köpa en påse på hemvägen men då hann jag hoppa i duschen medans han ringde och ville veta vad för godis jag ville ha. Så eftersom jag duschade kom han hem tomhänt. Hallå!?!? Godis, ta vad som helst ju. haha. Aja blev iaf en bulla istället.

Och tvspelet får vi inte igång än heller, ska nog hämta min egna tv från mor och far imorgon så det fungerar, ska tävla i MarioCart med Frida har jag bestämt!



Bra dag på jobbet, mycket att göra som vanligt och sen fick vi finbesök från Gävle också! :D Kul att du kom Evve!



Hmm.. en bulle till sen läggdags ;P hihi



Rock'n' roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0