Halloween

Happy Halloween gott folk!

-15 grader ute och snöstorm/dimma? Vet inte riktigt vad det är jag ser faktiskt.

Ikväll är det partaj som gäller. Men självklart ska alla klä ut sig utom jag för mitt paket är kvar i luleå...........
Skulle beställa senast onsdag den 27 före kl 12.00 om man ville hinna få sina grejer innan helgen. Fixat och klart gjorde jag som det stod och skickade min beställning före kl tolv. Igår ringde jag DHL och frågade vart mitt paket tagit vägen för det står på min orderbekräftelse att det ska finnas i Kiruna. Men nej nej, självklart är det kvar i Luleå och kommer hit till stan idag. YES tänkte jag då är det ju lugnt. Men hade fel, det leveras inga paket på helger så får det först på måndag. TO LATE säger jag bara. När man väl ska göra nåt kul så blir det inte av. Får helt enkelt vara mig själv och komma till festen full och odräglig. he he he.


Nu ska jag och Lise strax dra en vända på stan sen blir det att ladda hela e.m inför kvällen.
Lägger ut lite maskeradbilder imorgon på mina vänner :) själv fick jag ju inte vara med. ne justja för jag hade ju inga kläder.... ;///






Kommentarer
Postat av: Pe

haha bitter ;D

2010-11-01 @ 15:20:36
URL: http://chexie.blogg.se/
Postat av: Michaila

Här bara regnar det hela tiden :(



Sv. Ja jag har faktiskt funderat på en Iphone ;D

2010-11-02 @ 21:45:13
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0