Härliga måndag

NOT.

Kom till jobbet i god tid, var där redan 09.20 när jag börjar kl 10.00, mycket bra :)
Dock slutar jag egentligen kl 18.00 men kommer hem nu!? 20.55 vad hände?
Känns inge bra i kroppen kan jag säga :(

Missar träning och allt. Är bara att hoppa i säng direkt. huhu
På tal om träning. Jag fick min träningsvärk som jag ville. Fattas bara lite mer värk i magen, det är nice.
Återupptar träningen imorgon, ännu längre pass och dubbelt så hårt som igår.

Nu ska jag itne jobba över en minut till i veckan. Bara så ni vet.



Tack för mig :)

Jag har haft kort hår. Fnissss



Kommentarer
Postat av: Josefine

men tack snälla :)

och du då!! toksnygg :D

2010-10-05 @ 11:14:59
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0