Helgen i bilder


Sorry för dålig update. Jobbat, slitit, umgåts med fina vänner osv :)

~ I Torsdags ploppade Kajsa upp på salongen utan förvarning :D Blev lite hårfärgning och klippning på henne. En Makeover vill jag lova.

~ Frida kom också till stan.

~ Hudvårdsparty/sminkparty igen, och några hundralappar fattigare.

~ Middag på Landströms i fredags med ett gäng bruttor. God mat men blev trött som en gris och var hemma innan tolv.

~ Lördagsmys med gubben sen festligheter återigen på kvällen. Jag och Kajsa, halvsovandes i soffan med alkohol i händerna innan vi tvingade oss till ferrum.

~ Söndagsstart kl 09.00 - BRUDUPPSÄTTNING :D :D :D Jätte gullig tjej som skulle gifa sig idag, bjöd henne på champange och hade tända ljus på salongen. Det uppskattades verkligen så det var kul :) Och nöjd blev hon med frillan som tur var.

~ Finmiddag med Hankan idag, nu inväntar jag Kajsa så ska vi se Ensam Mamma Söker och äta massa gott.


Det är i stortsett det som hänt dessa dagar ni inte hört utav mig. Hät kommer lite bilder också:


Före                                              Efter










Kommentarer
Postat av: Andreas

OJ så bra de blev, klippningen på Kajsa :D verkligen snyggt. lycka till med salongen!

2010-10-11 @ 02:49:31
Postat av: Pe

hah, inte träffade jag väl dig på Ferrum? :b

2010-10-11 @ 10:28:20
URL: http://chexie.blogg.se/
Postat av: Therése

Tack Andreas! :D Ja hon blev skitsnygg, och hon trivs ju redan i färgen också så det var ett bra val :P

2010-10-12 @ 09:21:30
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0