Helgen som varit

Inte kunde man hålla sig borta från flaskorna. Nope.

Jag, Hanna och Jessica satt hemma hos mig innan det bar iväg till Arran och tjejkvällen. Vet inte om det var så mycket att hänga i julgranen direkt :/ Var där inte ens en timme sen gick vi till Ferrum vart allt folk verkade vara. Det var himla trevligt må jag säga!

Ihelg kommer Underbara-Sara från Luleå hit så blir ännu en helg att greppa flarran, men det är det värt ;) Sen ser jag framemot Halloween helgen därpå. Åh vad mycket kul framför oss :D




Hanna fixar


Jag fick en Ros av Madde, och Hanna blev nog avis ;)


Jessica på Arran :)


En väldigt suddig terran och hanna


Kommentarer
Postat av: caroline

hoff, då måste jag verkligen byta helg med nån :S satan! Fattar inte, typsikt Kiruna. Alla andra städer firar ju i helg :(. De e ju som...nä, men vi firar nyår på arran/ferrum till sommaren istället, för det har vi bestämt. Blir så less ;) Men hur som helst så blir d fest i helg :D

2010-10-25 @ 22:58:52
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: caroline

haha, verkligen :O Klart vi ses!! :D

2010-10-26 @ 13:33:13
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0