Lule/Pite

Då var det dags, endast 5h arbetsdag imorgon sedan bär det av mot luleå. Stannar där några timmar, strosar på stan innan det stänger, dejtar Sara (sjuuukt längesen sist), hoppar på bussen till Pite och Majja, och går på mässa hela lördagen som kommer avslutas med mat och dryck. Hoppas hoppas det blir roligt :D Kan ju inte tänka mig något annat.


Har varit asdålig med bilder, i know. Men efter helgens bravader hoppas jag att jag varit flitig fotograf och att jag bjussar på några åt er :] Eftersom det är så intressant. Visst? jag gillar bilder.


Nu ska jag slänga mig i sängen med en "Hänt Bild" och hoppas jag är vaken när Hannes kommer hem från jobbet :)


HA EN BRA HELG!



Lise, Jag o Majja


Jag o Sara

Kommentarer
Postat av: caroline

så jäkla trist att det krockade :( hade verkligen varit kul om ni hade kunnat. Men bara att ni vill komma om ni hade kunnat gör mig glad :) Ni får nog en skoj och lärorik helg ni också..dessutom kommer ni även må BRA på söndag ;)

2010-10-14 @ 23:47:42
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0