Makeover tack

Just det. En sån vill jag göra. Fast tror inte jag vågar men jag hade velat. Helst klippa kort och färga det i nåt ballt. Men nae, ändå inte. Fast är inne på heeeelt annan färg iaf, säger inte vad för det kanske sker inom en snar snar framtid ;) Lise vad tror du? Vågar jag? eller vågar vi? för du ska också om jag ska.

Just hemkommen från jobbet iaf, fullsmockad dag och en likadan väntar imorgon. Så nu ska jag till Linn om en timme o ladda med fika för hon fyller år. Grattis!!


Förresten. Nu har jag slutat med godis igen, får se hur länge det håller..


Avslutar med lite bilder från visningarna ihelg:









Kommentarer
Postat av: lise

ja kom igen nu therese, vi göre!!!

2010-10-19 @ 08:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0