Tro det eller ej

Men en lördagskväll som denna, halv 11 exakt, går jag och lägger mig! :D Känns SVINBRA att jag varit nykter idag, faktiskt. Haha! Nog har man mycket att vara glad över va? men det är sant. jag är faktiskt ganska stolt. hihi

Imorgon ska jag träna. (Ja ni hörde rätt) jag ska ut och springa. Antingen på matto eller långt borta i skogen. Får se vad det blir. Men är sugen på att hoppa trappor. Nu undrar ni säkert vem f-n som gillar sånt, nu vet ni iaf en :D
Vill ha träningsvärk, sådär riktigt riktigt svinigt ont, så man knappt kan stå upp. Det var alltför länge sen. Nu vill jag bara somna så det fort blir morgondag, (jag är ju inte frisk...) Var på tok för längesen jag tränade, och det märks tyvärr :[ Nu blir det ändring!!! Ska nån med? ;)

Mitt nya liv startar imorgon den 3 oktober.

WISH ME LUCK PLSSSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0