Tupplur

Vid denna tid brukar jag faktiskt sova redan, iaf när jag jobbar förmiddag vilket jag gör imorgon. Men det hände en grej tidigare idag.. Jag brukar inte sova middag för då kan jag inte somna på kvällen, men vad gör jag inte då? Jo jag pratar i telefon, lägger mig på sängen bredvid kissen, drar täcket över mig? (tänkte ju inte sova) och så somnar jag. Och jag sover hårt. Stenhårt! Det ringer och ringer men jag vaknar inte. Så jag brassar på i 2h. Lycka till till mig själv att sova nu :) Ska rensa och färga ögonbrynen och ta en långdusch medans jag har tid.

Torsdag imorgon sedan fredag. Då tar vi väskorna och åker till Piteå på frisörmässa. Yehio :D
Trist att vi missar alla partyn men det kliar i fingrarna och ögonen för att få se lite nytt i frissajobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0