Vill ha fredag

Lång arbetsdag idag igen. Buhää vad slut i kroppen man blir, kanske dags att börja träna igen?
Hannes har åkt på kurs så nu ska jag hoppa i duschen och ta hand om mitt hår!! Inpackning x1000 minuter helst :b haha. Ne men fan det behövs.

Trivs faktiskt bra i det orangabarret nu, ska bättra på det innan halloween så jag skrämmer skiten ur er alla. höhö.
Dock så frågade en kund mig idag "Men Therése vad har du gjort? har din mamma färgat dig" vet som inte om det var bra eller dåligt men hon skrattade högt iaf :/


Nu börjar ju Ph också. Ska kika lite innan det är inpackningsdags. Ha det gött så länge!


Shampoo, balsam och inpackning från Lanza = GUUULD!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0