We did it !

Haha jaa vart ska man börja?

Jag och Lise har färgat håret. Lise är mörkbrun som en vanlig människa medans jag brinner. Ja svaret är ORANGE!
haha får se hur det går att vänja sig vid detta, är en cool orangefärg men sen när ville man färga det??? Man har ju hatat orange, rädd för att det ska bli minsta lilla orange. och jag färgar det hela barret :D Äääh som frissa måste man prova, det blir nog bra det här också. Kändes dock itne så jävla passande med orangehårfärg och sprängröd jacka. haha



bild kommer när jag vant mig ;P

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du får vänja dig snabbt så man får se vad ni gjort för kul :) haha. Hoppas att det går bra för er och när jag är i stan så kmr jag och hälsar på :)

2010-10-20 @ 00:48:56
Postat av: Pe

hehe, späänki. jag vill se :)

2010-10-20 @ 11:07:16
URL: http://chexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0