25års kalas

Hej på er.

Igår var det kalas hos Jessica, vi åt goda tårtor, spelade spel, drack alkohol och var på krogen. Sådär i korta drag.
Det var riktigt trevligt och som tur var så vann vi tjejer i "Med andra ord", det hade varit pinsamt att förlora mot tröga karlar... Vi vann med 3 rader mot en halv. Om det säger er något. Såklart var "lilla" Hamlet också med på festen. Shit vilken gigantisk hund. men så söt :D

Idag har varit en slödag som vanligt, har sovit, kollat världens mest sjukaste film. Blev bara arg för en kille var helt jävla tom i bollen. Nu har Hannes åkt på någon slags dykningskurs på badda så jag är kvar här och ska städa lite innan ensam mamma söker börjar kl åtta :)


Kommentarer
Postat av: caroline

åå, jag önskar att jag kunnat varit med er mina partykvinnor!! :)



2010-09-27 @ 15:34:16
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0