Beautiful Life

Oh oh Ooo.. bra låt!

Just hemkommen från jobb och päron. Som vanligt var det fullt ös på jobbet och tiden flög iväg, vips skulle jag gå hem. Äntligen är det som det ska vara!! Det var nog meningen att vi skulle öppa eget jag och min kära vän Lise, för idag fick vi ett vääääldigt intressant erbjudande. Det är så kul att det är sjukt. Alltså ja.. Ni fattar. Man kan typ inte fatta. Och nu fattar du som läser ingenting. haha! Det jag vill säga att att vi gjort rätt med saXess :) Och det känns BRA!



Nu sitter jag och GAPgäspar. Kroppen vill sova. Men jag vill inte? Vad gör man då? :)




Vill haaa!!

Kommentarer
Postat av: Pe

spääänki :) säg då! hihiihih

2010-09-08 @ 14:14:42
URL: http://chexie.blogg.se/
Postat av: terran

huhu ja snart är det gjort så då berättar jag ;)

2010-09-08 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0