Blogaward



Märkte just att jag fått en blogaward av Linn. En till dessutom? Har jag fått flera? :b
Men tack iaf.


- Kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
- Tacka och länka till den som nominerade dig
- Berätta sju intressanta saker om dig själv
- Nominera sju andra bloggare och länka till dem


Skriv 7 så kallade intressanta saker om dig själv.

- Jag har lika krulligt hår som Mel B i spicegirls. (nästan då) Tacka vetja plattång!

- Jag har åkt skridskor i 12år

- Jag är allergisk mot Kiwi och mygg

- Jag har haft Svininfluensan!!

- Jag har krockat med bil 3 ggr.. (Påkörd inräknat också)

- Jag kollar minst 1 film om dagen. Standard för att jag ska kunna somna.

- Jag har spelat CS och KO när jag var yngre. Lanade med kompisar och struntade nästan i skolan. Spelade hellre :)



Jag verkar vara sist med detta för alla har ju redan fått en award så jag ger den inte till någon :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0