depp

Ååååh aldrig får jag fina nyheter. Har varit lite utav en depp-dag idag men sen började jag prata med Kicko och då brukar allt genast bli bättre. Meeeen..........Nej då har även hon något dåligt att säga, nämligen att hon itne kommer hem till jul och jag måste vara utan henne ännu längre. Hur tänkte du?! Kommer inte gå. Är redan på tok för längesen vi sågs. Och jag behöver massa tid med dig att ta igen allt vi missat :( åååh fanfanan vad tråkigt. Försöker planera in en resa till henne nu i Oktober iaf men det kommer isåfall att bli en kortis, typ över en helg bara. Inte bästa tillfället att vara ledig för min del :/ Men jag MÅSTE träffa dig kompis, saknar dig!



Kommentarer
Postat av: caroline

långa avstånd från sina vänner är tortyr :(



haha, d va säkert samma bryyd :P

2010-09-30 @ 20:24:19
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0