godkväll

Då var det redan fredag imorgon. Vart f-n tar veckorna vägen?! Sa till en kund tidigare i veckan att vi haft öppet ca 2 veckor + några dagar. Jo juste, jag tog bara fel på +2 veckor också. Har redan jobbat i en månad. Shiieit. Jag förstår inte, tiden verkar gå fort när man har kul som man brukar säga.

Har haft min första permanentkund på nya salongen idag också. Gick jättebra även fast det är tråkigt.. Man rullar fan en timme och det ska verka i 12 minuter sen ska alla spolar bort. Känns lite onödigt faktiskt :P haha.

Och imorgon var det fredag som sagt. Vad händer ihelg? Karln jobbar natt och det Ogillas!! :(
Blir nog en lugn helg hoppas jag. Ska umgås med päronen och mommo innan hon åker hem på söndag. Det får det bli.


Och förresten:
OLLE HEDBERG, vilken bra gosse. En av favoriterna i Idol, kan inte bestämma mig om Olle, Jay, Elin eller Minnah ska vinna. Ska fundera tills imorgon.


Godnatt alla trötta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0