hoppsan

nu har jag slirat lite här med inläggen kom jag precis på. Måste ju ge er något tidsfördriv, att läsa min blogg är nog väldigt givande och intressant. right? haha :D

Helgen var iaf NICE. Umgåts med käraste Frida som varit i stan, en tjejfest i lördags med mkt roligheter och många drinkar, en väääldans slö söndag som jag även var tvungen att gå och rösta på. sådär in i det sista. Nu säger jag nått man inte får säga men jag erkänner, "jag kan ingenting om politik" eller kan och kan, bli inte arga.. men jag är inte intresserad.  Sen att Sverigedemokraterna kom med, det gillar jag dessvärre inte. Meeeen vad ska man göra. Nu blev det som det blev så det och det är inget att göra åt, så nu håller vi käft om politik tycker jag.


Här är lite pics från helgen istället :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju så grymt snygg i ditt röda hår therese!

2010-09-23 @ 15:08:29
URL: http://ewaamandas.blogg.se/
Postat av: terran

Tusen tack :D så glad jag blir!

2010-09-23 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0