Iphone 4 eller HTC desire?

Ok, nu har ALLA i min närmsta omgivning en asgrym telefon utom jag? Mobbing eller våldtäkt? Alla skaffar ju samtidigt. Fast det är jag som velat ha en längst? Ska stå ut med min snygga LILLA (Observera lilla för den är skitliten jämfört med de nya jättarna, en ericsson T700 har jag nu.) tills lönen kommer. Då jävlar köper jag en jag med. Har bara inte bestämt mig för vilken det blir? Både Iphone och HTC är häftiga. Men vilken är egentligen bäst? Känns som Iphone bara för att det är en Iphone, och för att jag känner mer igen det namnet än HTC. Ja det är inte lätt... Hjälp mig?



 

Min käraste nuvarande..


Kommentarer
Postat av: Linn

Iphone. Mycket bättre, mycket snyggare ;D

2010-09-15 @ 09:49:02
Postat av: Dc

ajfån 4 såklart.

2010-09-18 @ 08:51:26
Postat av: terran

det blir nog en iphone faktiskt :)

2010-09-20 @ 19:15:33
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0