Nya rosa

Äntligen har jag skaffat mig en ny plattång!
Efter 5-6 år med den gamla svarta så har den faktiskt börjat ge upp. Nu var det dags att uppdatera mig på nytt med en vit/rosa gullig sak. Jag valde den nyaste "Rosabandet" tången, känns bra att några kronor går till något vettigt också.




Bild 1 : Söt liten låda
Bild 2: En väska
Bild 3: Ytterligare en väska, som tången kan läggas i när den är kokhet. 2 små fack, i den med dragkedja fanns även en liten spegel :)
Bild 3: Hela kittet.

Tången har livstidsgaranti. Bara så ni vet om ni behöver ny ;D


Kommentarer
Postat av: Pe

Ååh :) vad kostar den?

2010-09-23 @ 09:48:04
URL: http://chexie.blogg.se/
Postat av: terran

1999:- :P

2010-09-23 @ 21:30:35
Postat av: terran

Jag ljög om en sak kom jag precis på.. Lise sa att den bara har 3års garanti. förlåååååt!!

2010-09-25 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0