lörhårslös

sådärja, det tog mig timme att få ut löshårs-dreadsen som odlat bo i skallen på mig. Nu är jag "korthårig" igen, och tunnhårig om inte annat. höhö. känns som att jag tappat allt så som jag slet bort mina extentions - fast det har jag ju inte :) faktiskt så tycker jag det blivit ganska långt.
Ändå hoppas jag på lite klippning och eventuell färgning imorgon om min kära kollega orkar :) känns som att jag behöver något nytt! (Som frisör tycker man det varannan vecka numera.)

Idag har jag jobbat till 16 cirkus och direkt när jag slutat åkte jag och hälsade på i kurra. Lika trevligt som sist såklart :) Även denna gång blev jag bjuden på mat, dom är riktiga goingar :D tack tack!

Nu ska jag lägga mig och läsa Hänt NU, Hannes är i gränsen till imorgon så inatt måste jag sova ensam :[ hate it!!

Ikväll bjuder jag på en 10år gammal bild. okej inte 10 men näst intill, asgammal iaf. Se vad långt hår jag har!! Vart tog hårväxten vägen? :/



Kommentarer
Postat av: Jullan

Tack själv för igår! :D Välkommen åter hörru. Alltid lika trevligt. :)

2011-04-13 @ 07:23:48
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0