Städsöndag

En vithelg är avklarad för min del! Jag och Hannes tänkte kolla film igår när han kom hem från jobbet, och vad hände? Jo vi somnade kl 21 som små barn och sov för natten :D haha. Han stack på jobbet kl 05 och jag vaknade kl 09. så 12h sömn satt som fint. Precis vad jag behövde tror jag.

Pimpeltävlingen igår gick åt skogen. Bättre lycka nästa år säger jag bara om den saken.

Nu väntas nog en städsöndag. Vet bara inte vart jag ska börja? Jag fattar itne att det blir så mkt hela tiden. vi är som småbarn.

Nu är det förresten 5 veckor kvar till vi åker till Turkiet. Var 7 när nedräkningen började så nu går det undan! Och snart är det påsk och lite ledighet, det längtar jag också till.

Nu diska och göra mig iordning sen ska jag köra Petris till jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0