Hemmaplan

Hallå!

Då var man äntligen på hemmaplan igen, eller äntligen var väl att ta i men det är alltid skönt att komma hem.
En vecka i ett soligt och varmt Göteborg har varit awesome! Vi har solat, badat, ätit gott, varit på Liseberg, shoppat, kollat fotboll, och ja, bara tagit det lugnt och myst med min "lillkusin" o faster :)
En vecka går sjukt fort, imorgon börjar verkligeten igen. Tur jag börjar med en dags jobb sedan helg :) Uppvärmning kallas det.

Shoppade faktiskt inte så mkt som jag trodde jag skulle göra, ett par skor, en kort kavaj, några linnen och nån tshirt. det var väl det. Finns ju så mycket så man blir bara snurrig i alla affärer.


Slänger upp några bilder:

Här är på Kiruna flygplats innan det var dags att åka, en liten res-öl var vi allt värda.
Tack för trevligt sällskap ;)


Mysigt badställe med både klippor och sandstrand




Fotbollsmatch GAIS - Halmstad på gamla Ullevi

Här sitter vi i Flumride påväg o bli dyngsura......

Läskig backe!

Stannade vid något slags trolleri på stan. Bedrövlig frilla...

Hannes som ett litet barn på julafon i en HD butik ;) Hittade honom i ett hörn där han satt på en cykel och lät "wrooom wroom" haha söt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0