Ikväll dansar vi

Dagen började med att jobba lite. Klippte och färgade lilla mamma, och det blev bra :)
Gick sedan vidare till rost för en frukost/lunch date med Madde, gott var det och mätta blev vi.
Efter det knatade vi upp till Lindex och mötte Julia och Leo, jag shoppade ett par Rosa-Röda-oranga chinos, sockar och strumpbyxor. Sen var vi till nya gallerian och strosade runt. Hittade en jobbtröja på H&M och lite sminkstuffs.

Sen har jag hunnit vara till päronen o fikat blåbärspaj med vanlijsås o TE till det. Och nu är jag hemma och tvättar, småplockar och försöker hitta mig något att ha på mig ikväll då vi ska till Landströms och äta middag och fira Julia som fyllt år här i veckan. Hoppas på lite ferrumdancit sen också så man sover gott ikväll ;)

Känns som att jag faktiskt hunnit med massor idag, skönt på en lördag så man inte sover bort hela dagen som jag annars brukar. Nu måste jag bara göra ett ryck och hitta lite kläder och försöka hinna ta mig en liten stödvila innan det är dags för festligheter.

Tack för nu :)

Nybrallorna och mammsen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0