2011-08-17

Haha snyggaste kommentaren på länge, Tack kompis! Det gjorde min dag :D
"Uppdatera dåååårå! Nu vet vi hur ditt kök ska se ut. Give us something neeeeeeeeeeeew ! ;D"

Ja nu vet ni hur det ska se ut kära vänner!

Ihelg har jag varit på pickaplurven, och det var riktigt jäkla skojjigt faktiskt. Var längesen jag hade sådär kul :b Satt hemma hos madde till en början, drog "några" shotar minttu under kvällens gång (vet inte hur många) men dom svarade i bulan iaf för jag vet inte när vi gått till krogen eller så. Vet iaf att jag hade skoj och om man kollar på bilderna jag tagit så verkar dom också tycka det varit en helt okej kväll ;) Särskolan på fest kan ju bara sluta bra.
Hittade även några roliga sms på morgonen, där jag försökt förmedla att jag varit lite full men mått bra, hahah alltid lika kul att se stavning, formulering osv ;D

I söndags var formen helt okej ändå, mest trött bara. Vi hade filmhäng hemma hos oss, jag + 6 karlar. Vi beställde pizza med hemleverans, hade godis chips och dipp m.m. Bra återhämtning.

Hittills har jag mest bara jobbat denna vecka, haft lite kvalitetstid med Julia en kväll har jag också hunnit med.
Te, chips, karra, skvallerkväll - u name it.

Idag har jag varit och fotas igen, gick väl bra tror jag. Och nyss har jag käkat middag med mig själv, Hannes valde en påse karra istället för fläskfilé - Skyll själv :)

Så nu händer det inte så mycket mer, ska glo klart en film som jag somnade till igårkväll
The Dilemma tror jag den heter. Verkade bra iaf men var lite för trött för att orka bry mig vad den handlade om.












Kommentarer
Postat av: Jullan

Haha tur att du har mig ;D

Ni är så jäkla snygga på bilderna du. Helt galet.

Syns sen!!

2011-08-18 @ 08:32:51
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha drack vi bacardi! Voi voi den där minttun svarade då bra måste jag säga!:)

Vi gör om de Snart!!;)

PUSSSS

2011-08-19 @ 20:07:57
Postat av: Li

Haha, särskolan är ju för faen en underdrift när man ser vissa av dessa foton :D Men en grymt rolig kväll var det iallafall!! Måste helt klart göras om inom en snar framtid :)

2011-08-24 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0