Wohoj äntligen helg

Välkommen kära fredag, helt i rätt tid kom du. Skönt med helg igen.

Har hunnit fika med käraste Madelajnen idag, shoppat en sväng på Kirunas gator (Bla, världens skönaste skor) igen.. haha, och så har jag rensat min garderob och grejjat på här hemma. Hannes åkte nyss på nattjobb så nu ska jag strax bädda ner mig med en Hänt BILD och slagga järnet. Imorgon väntas roligheter med Madde, lite minttu och öl ska vi nog få i oss, var ett tag sedan ;b

Här är mina senaste skoinköp, de brunsvarta Tiamo-skorna köpte jag i gbg, kanske blir premiäranvändning för dom imorgon, jag får se. Och de andra hittade jag på Dojjan idag, perfekt höstsko var min tanke :b

Imorgon kalasar vi!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon

sovi gott? :D

2011-08-13 @ 09:58:21
URL: http://mynnie.blogg.se/
Postat av: Madde

Hörde jag en skål kanske?;D

Slutar kneget NU så ska hem och ta en taktik vila och äta lite sen är jag redo!;)

Ses sen babe;)

2011-08-13 @ 15:06:02
Postat av: Gisela

Jo jag tror att hösten bara kommer svepa förbi! Måste säga att vi åker den perfekta perioden:)

Sjuukt fina skor hörru!!

2011-08-14 @ 22:02:58
URL: http://giselaopitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0