Nu till något helt annat!

RESEBREAK! (kapitel 4 kommer nästa gång)

Ville bara berätta att jag ska bli hundägare åt en liten goding om 3 veckor :D sååå liten och sååå söt. Shit jag dör när jag kollar bilder på henne. En liten Chihuahua/Pomeranien blandning, en vit med svart huvud. (typ)
Gissa vem som längtar? Vi funderade på vad hon ska heta, Bella kom vi mest överens om jag och Hannes, men idag när Madde kom till jobbet för att klippa o färga sig kom hon med det klockrena förslaget Wella. Det ligger numera högst upp på listan och jag tror bannemig att det kommer bli det :D TACK madde du är en klippa, vill du vara gudmor? haha




Kommentarer
Postat av: Gisela

Nååå så söööt!!!

2011-12-13 @ 22:23:35
URL: http://giselaopitz.blogg.se/
Postat av: Madde

Självklart vill jag bli gudmor!;D

Sååå söt liten hund!! Jag dör nog lite:D

2011-12-14 @ 09:38:52
Postat av: caroline

Vill bara pussa på nos <3 :)

2011-12-14 @ 13:27:04
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0