Sista dagen

Sådärja, idag är det lördag och det är våran sista dag här i Thailand. Nu är kl ca 9.30 så vi är påväg till en jättestor marknad, vi åker härifrån inatt kl 00.00 så vi har hela dagen lång här i värmen.
Ska passa på att svettas lite extra.

Igår var vi i mbk, aaaas stort köpcenter med 8 våningar typ, passade också på att gå på bio där och kolla twilight, jag blev besviken på den. Hände ju ingenting spännande alls :b

Och nu pappa är jag snart hemma hos dig ;D katten gillade inte människor jullan, och Lise: tack tack känner mig dock som en transa i fransarna. Haha!

Justja, jag har tatuerat mig nu. Ont gjorde det men inte som jag väntade mig. Foten är dock svälld som en fotboll så den är Inge fin för tillfället men det går nog till sig snart :) och jobbigt att gå kan jag meddela......

Nästa inlägg blir i Sverige :D Wohoo.
Ses snart mina vänner!
Puss

Bild från hissen på hotellet här i Bangkok:


Kommentarer
Postat av: Madde

Aaaawww SAKNAR!<3

Fett jävla skit najs att du är hemma snart;D

PUSS

2011-12-04 @ 01:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0