Lång dag

Herregud vad lång denna dag är, den tar ju aldrig slut?? Hunnit göra massor och är tröttare än tröttast och klockan är inte ens sju. Knepigt.

Jag är rädd för kräksjukan. Tycker folk har den hela tiden. Mår illa bara jag tänker på det. Är ju ett under att man klarar sig från allt sånt nör man är frisör och träffar på sjuklingar titt som tätt. Peppar, peppar jag kommer klara mig från det även detta år!

Nu ska jag kolla om tvättstugan är ledig, sen ta en dusch och förhoppningsvis är kl iaf åtta när jag är klar med det så får man gå och lägga sig :)



Jag har en katt i fejjan.

Kommentarer
Postat av: caroline

vill inte heller ha! Tänk att få det på ett flyg? vilken dröm, INTE!!



jag drar till Sthlm imån och på torsdag till Bali, har inte fattat det än och väskan är öppen och halvfärdig :P vi får styra upp något kul när jag kommer hem allt!! ha d så bra :D

2011-02-02 @ 02:42:34
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0