Massage

Igår var jag på massage för första gången (eller, bortsett från när man är i thailand). Det var det bästa på länge, började med helkroppsmassage, sen fick jag ansiktsbehandling och sedan fick jag hoppa i ett bubbelbad. Fick bada en stund innan jag fick en ansiktsmask också som fick vara kvar medans jag svettades där i badkaret. Somnade till och från och detta ska jag fan börja med en gång i månaden minst! :P SÅ bra var det! Blev dock helt mosig så var lite tungt att jobba efteråt. 

Unna er massage gott folk!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag fick presentkort på massage i födelsedagspresent men jag har inte hunnit få den ännu. Var var du?

2011-02-09 @ 22:09:15
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Frida

På hälsokaskaden och något ställe längs Konduktörsgatan som jag inte kommer ihåg vad det heter.

2011-02-10 @ 09:56:50
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!

tänkte höra om ni gör extensions på eran salong? Och hur mkt det kostar i så fall :)

2011-02-12 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0