Min födelsedag idag!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är terrans födelsedag HURRA HURRA HURRA! :D hihi

Idag fyller jag 22 bast. Trodde det var 21..
Det ska firas med fika och festligheter :))

Började med att jag vaknade 07.20 (!) Att jag aldrig växer upp. Födelsedagar/Julafton = No sömn for me.
Stod utanför Kvantum 07.59 och väntade på öppning. haha inte varje dag man är där helt ensam med personalen.
Åkte hem och bakade en tårta, en till väntas men det får bli om nån timme. Ska städa nu sen hämta mammsen från flyget :)

Kvällen kommer att spenderas med mina goa damer, det väntas öl, spel och danspjucksen ska slås i taket.
Nu ska jag njuta av dagen, jag tycker om att fylla år! Lägger upp bilder imorgon, för ikväll ska det fotas!



Som vanligt har jag en katt med på alla bilder som tas vid datorn.. :b
Hon gör allt för att jag inte ska kunna ösa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0