Paket

Redan idag kom paketet från Nelly, klänningen satt som ett smäck. Skoj!! Den blir att ha på mig på lördag då jag fyller åår.  whoehoho

Dock så efterlyser jag snart ett annat paket. Från USA är det och beställdes med express förra tisdagen men det har inte kommit än, även det ngt jag behöver innan helgen men ser ut som att jag får vänta.. :( Har ju iofs 2 dagar kvar att vänta men av nån anledning känns det to late :P

Och på lördag kommer äntligen en av resenärerna hem. MAMMA!!! <3 Åh vad jag längtar. 3 dagar kvar bara.
Hon har inte varit med och firat min födelsedag sen jag fyllde 16, dom är ju alltid i thailand denna tid så nu är det på tiden. Pappsen däremot blir kvar i thailand 2 veckor till så han missar även min 22årsdag ;/




Kommentarer
Postat av: Jullis

Det tog som lilla stunden för det expresspaketer hörru..



När blire fika på lördag då? ;)

2011-02-02 @ 21:19:15
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Jullan

Jaa det var jättekul!! Synd bara att man som inte riktigt hör vad man säger till varandra, men hey prata är överskattat när man kan dansa ;)

Då kommer vi kring 14-15 på lördag. Mumsans!! :D

2011-02-03 @ 07:42:04
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Pe

hämtade ut en klänning jag beställt från Nelly idag.

Och såg att den var trasig redan när den låg kvar i plasten. hyffsat störande :(

2011-02-03 @ 18:51:07
URL: http://chexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0