Söndag

Hej på er!
Det har råkat bli ett tag sen sist. Har varit kräksjuk m.m.m.
Men nu är jag på G! :)

Det som hänt i mitt liv den senaste veckan är inte en smula för mycket. Hannes kom ju hem i måndags och jag välkomnar såklart honom med Magsjuka, wehoo vilken överaskningspresent jag fixade va?!? :/ uääk. Fick massa fina presenter iaf så blev lite piggare där under dagen ;P Sen kom också febern som ett brev på posten så jag har legat däckad måndag-torsdag. Jobbade i fredags och nu börjar kroppen fixa orken tillbaka. skönt!

Igår var vi ut, förskiva hos Anna och sen fortsatte kvällen på ferrum. En very trevlig kväll :) Hemgång redan vid 2, jag och Madde blev hungrgia och hade dreglat efter hampisen halva kvällen. haha!









Och här ser ni ett vackert bildspel...fråga inte vad vi gör tack!







Kommentarer
Postat av: Pe

haha gillar dom sista bilderna

2011-02-22 @ 19:54:06
URL: http://chexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0