18/1

Hej hallå.

Ikväll kommer Kajsa till stan, wohoo säger då jag! :D Längesen hon var här. Hoppas vi hittar på massa skoj att göra, hon blir här nästan 10 dagar tror jag. Imorgon fyller hon dessutom år så jag hoppas hon bjussar på fika. höhö



Idag efter jobbet var jag till gymmet igen, gick bra även idag men gissar att träningsvärken kommer att komma smygandes sakta men säkert. Imorgon blir det ett pass innan jobbet :) nu jävlar är jag på G.

Någon som har filmtips att dela med sig utav? Vill skratta och fnissa helst. Och helst vill jag se film nu direkt, för jag har lite små tråkigt. Även kissen verkar vara utmattad..

Adjökens :)


Kommentarer
Postat av: kajsa fjellström

det är klart att jag bjuder på fika:) ringer i morgon när jag vaknat.

2011-01-19 @ 01:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0