Godkväll

Usch vilken lång dag detta blev. På gott och ont iofs.
På jobbet var det fullt ös, det är bra för då går dagarna fort :)
Dock var det tråkigare att städa hela kalaset, tog 2h. Salongen stod upp och ner, jag svettades, låg på golvet och pillade bort hår kring stolarna, DÅ precis kommer en kund och frågar om jag har tid att klippa honom. Mitt i röran? Nejtack :) haha.

Efter jobbet var det fika hos Kajsa, jätteskoj att träffas och babbla om allt och inget, vad man missat, vad som hänt osv :)

Kl 21.30 får jag ett sms av bror min, han frågar om jag är hungrig och vill ha mat. Varför inte tänkte jag och åkte dit. Fläskfilé med sallad och massa gott. Det var en bra avslutning på dagen.

Så nu är jag uppe på övertid igen, dags att hoppa i säng. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0