Helo Sunshine

+1,5 grader här i Västerås idag och jag har sett solen i flera timmar! Helt sjukt, hade glömt hur glad man blev av solljuset. Shoppat lite på REAn också, 3plagg för sammanlagt 250:- det tycker jag inte är fyskam.

Vi tänkte gå på bio ikväll, den nya Tourist med Angelina Jolie och Deppan men vad händer? Jo biljetterna tog slut och det är även fullt imorgon :( fan också. Jag tror den är grym.

Nu står snart matlagning på schemat, blir finmiddag med fläskfilé och bakpotatis. Det blir en romantisk middag för 3, Kicko, Daniel och Jag, det tredje hjulet :/ :) :D haha!


Har det för övrigt väldigt trevligt här nere som alltid. Saknar förståss min karl men får väl skylla mig själv som bara sticker iväg? Svar Ja.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Men nu får du väl uppdatera ;)

2011-01-12 @ 08:39:53
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: annsoh

nu kör jag i gång dagens blogg - anmäl dig kanske just du vinner :D

2011-01-12 @ 08:54:31
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0