Pratat med darling

Självklart gick jag och fick feber inatt, ännu en natt full av cp-drömmar, kallsvettningar och allt det där. Var tvungen att duscha tidigt i morse bara för att jag var så svettig. Satt på golvet i duschen och trodde aldrig jag skulle orka stiga upp igen eller nåt. Började jobba kl 12 idag istället så jag fick sova några timmar på morgonen iaf, sen var det bara att preppa i sig panodil och knata till jobbet.

Nu är jag hemma igen, har ringt och väckt Hannes just. Klockan är väl 01.30 på natten där men kunde inte låta bli. Äntligen har jag fått höra hans röst!! <3 Känner mig genast lite friskare faktiskt. hihi

Och nu är det kattmys på hög nivå, dom är kelsjuka som gatan när dom fått vara ensamna hela dagen. Så tjocke ligger i min fanm och det andra dampet är avis så hon kommer och slår med tassarna på tjockes mage så hon blir skitsur. haha!





Kommentarer
Postat av: caroline

nååååå, tjocke! helt söt! Vill bara gosa om! :D

2011-01-22 @ 10:18:58
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0