Smakprov

Nu ni!

Jag har färgat håret. Igen. Är numera vithårig vilket har resulterat med små sår och känsligt huvud såhär dagen efter. haha. Inte speciellt bra att göra allt samma dag för det tog sin tid och plågades gjorde jag, men frisörer som vi är så måste vi prova och då spar vi tid på att göra allt på en gång och inte 4 ggr i veckan. Kan knappt kamma håret idag för det är ömt på skallen, haha!

Men bra blev det, förvånadsvärt bra för att ha varit smällorange och massa därintill innan, Tack Lise!! :)

Bjuder på denna skönhet: En likblek Therése utan smink men med massa hår. Även morrhår till höger. Jag har datorsällskap!





Kommentarer
Postat av: caroline

ska färga mitt imån...min skalle kommer vara helt köttig :( fan vad det svider!



Blev ju bra iaf trots allt :D

2011-01-31 @ 23:36:35
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0