Söndag

Det blev utgång igår trots allt, impulsfester är oftast dom bästa så kvällen var riktigt lyckad :)
Tog bilen och hämtade upp Gisela sedan åkte vi till Madde och delade på all dricka vi lyckats plocka ihop (Ingen hade varit på bolaget innan) Det blev lite öl, (starköl och 3.5or) sprit, drinkar och cider. En salig blandning men det gick bra. Efter nån timme dök Li också upp och då delade med oss av lite skämt och tjejsnack såklart, och märkte att vår humor verkligen var på topp. Magen vek sig och munnen värkte. haha!

Halv 1 beställde  vi en taxi, det var ju sån storm så orkade faktiskt inte gå. Började bra: Taxin är 20 minuter sen om inte mer, och när bilen väl kommer så bokstavligt talat FASTNAR han i en snödriva som han backade in i.. Japp tänkte vi det var det, vänta 20 minuter till på en ny bil eller knalla som skulle ta ca 10 minuter. Vi gick, eller snarare sprang. Och kallt var det! Förfrös nog pannan och benen. Eller kunde åtminstone ha gjort det. Väl framme på ferrum var det bara att köa till baren direkt och sedan ösa runt.

Idag har jag bara slappat. Legat i sängen till kl 3 med katterna och bara kollat på tv och halvsovit till och från. Nyss bjöd min kära bror mig på mat och visade bilder från hans kryssning i Karibien. Nu är jag dock ensam igen, ska lägga mig framför tvn och fortsätta min härliga söndag. Snart ringer Hannes också så jag får säga hejdå på riktigt, planet till Thailand går om nån timme.

Trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: Jullisbullisbananskal

Jaa styr upp nåt när jag kommer hem, nu när du är ensam hemma så har du tid ;) åker till stugan en vecka bara. NIIIICE

2011-01-16 @ 17:32:34
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Pe

ser så sjukt jävla skön ut :)

2011-01-17 @ 12:29:41
URL: http://chexie.blogg.se/
Postat av: Josefine

hehe sööööt! :)

2011-01-19 @ 19:15:56
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0