Varför så förbannat jobbigt?

Nu har jag lämnat av Hannes på flygplatsen. Det var det värsta jag gjort hittills 2011. Varför blir man så ledsen? Känner mig som ett litet barn, så fort jag tittat på honom idag har jag lipat. haha. Men 4 veckor är fan länge. Och det värsta är att det kommer gå svin fort för honom men inte för mig som är ensam hemma. Fan fan fan vad jag hatar detta. Sa iaf att han aldrig mer i hela sitt liv får lämna mig såhär för det känns som att mitt hjärta dött :b tror det har det på riktigt alltså.

Så vad gör man ikväll? Sitter hemma och sörjer och tycker synd om sig själv? Eller ringer man lite vänner och går ut och tar en öl eller två och bara umgås, och få tiden att gå lite snabbare? :) Tror fan det sista ändå.


Hoppas såklart dom får det riktigt skoj där borta i sol-länderna. Men kommer sakna dig enormt mycket bejbi.

<3






Kommentarer
Postat av: evelina

åååå :/ tycker synd om dig! jag hade nog gråtit ihjäl mig, för klarar fan knappt en natt utan min bejbi, så förstår dig :/ KRAM!! ;)

2011-01-16 @ 23:12:14
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0