Bildbrand

Imorse när jag skulle gå till motorvärmaren där min bil stod parkerad, stötte jag på vad jag trodde var snö.. Ja i Juli jag vet inte hur jag tänkte. Dock så luktade det fan inte som snö utan något annat fruktansvärt som jag inte kan sätta ord på. Lallade vidare i mitt morgonsega tempo tills jag kom fram till en ensam gammal volvo som har brunnit upp! Inte konstigt att det låg skum överallt från det att dom släckt branden.. Snö Therése, bra gissat!

Alltså har det varit nåt slags pådrag mitt utanför vårat sovrumsfönster kan man säga, och jag har varken hört något eller vaknat om nu brandkåren har varit där. Det kallar jag för att SOVA! Fönstret har jag dessutom haft öppet.

Nåja det var iaf inte min bil, och tur var väl det.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0