Kalas hos Jonna

Hej och hå!

Igår var vi hos Jonna på 20års kalas, var riktigt trevligt :) Började hemma hos henne där vi fick välkomstdrink och en shot, sen var det bara att ösa. Klockan åtta hade vi bord på ferrum  så vi åt lyxmiddag och myste på uteserveringen :)
Halv tio åkte jag dock hem, kvalitetstid med karln var planerat men det var skönt att åka hem tidigt för engånsskull!
Vi åt fruktsallad med glass innan det var läggdags, tidigt som fan det också men han skulle upp kl 05 så hade inte så mkt till val.

Idag är det städdag, yeyyy! håller på tvätta och hänger upp på balkongen, är ju sunshine så måste passa på. Disken ligger och väntar nu så därför jag glider förbi här och uppdaterar lite, alltså är berget inte så lockande....

Nä, nu på med RIX FM i högtalarna och sätta igång!

Ha en fin söndag mina vänner.








Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Låter bra! Riktigt fräscha tjejer här ser jag! Allt bra då? :D

2011-06-19 @ 11:50:07
URL: http://slipsens.se
Postat av: frillan

Var maten på ferrum god? ;)

2011-06-19 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0