Fina Lördag

Godmorgon!
Inte varje lördag jag stiger upp före 9, en eloge till mig :D (heter det så?) haha.

Igår blev det en liten sväng förbi landströms med Petra, mötte upp Tina och Linn och efter en stund kom även Sara och hennes vän från stockholm. Var trevligt men tror vi alla var hyfsat trötta?? blev hemgång redan halv 1 men det var sköönt :)

Idag ska jag och Hanna gå en sväng på stan, jag vill hitta mig ett par nya skor (igen) men vet ni varför? Jo för jag verkar antingen ha fruktansvärt kul i fyllan och vinglar hem så klackarna bryts av, eller så går jag bara jävligt fel och är inte gjort för skor med klackar? vet inte men just nu är det inte många par som är hela.. Hoppas jag hittar några coola!
Jo juste, sen vill jag ha en Adidaströja med luva. Helst ska den också vara cool.




Hanna och jag när vi är på shopping!


Kommentarer
Postat av: hanna

vilka snyggingar ;)

2011-03-10 @ 13:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0