Godmorgon

HERREGUD vad skönt att vakna upp en söndag och må BRA och vara PIGG! :D muhah.
Var alltså inte ut igår, brukar ju mest hänga på ferrum på lördagar men igår hade jag o göbben myskväll med god mat och film.
Nu är han på jobbet så jag tänkte faktiskt försöka städa lite innan det är dags att åka till Kurra och hälsa på Julia o Freddy! Så får jag något gjort i hemmet också :)

Ha en bra söndag!

Jo jag undrar förresten:
Hur gör jag så att man kan klicka på Julia och komma vidare till hennes blogg? förstår ni vad jag menar? haha, i hope so! tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Frida

Markera ordet du vill ska bli en länk och klicka sedan på den lilla "kedjan" som heter 'Infoga/redigera länk' och där skriver du in adressen du vill länka till. Superenkelt :)

2011-03-06 @ 11:53:02
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0