Sommar och sol

Hej alla glada! Nu blev det sånthär uppehåll igen pga idétorka :b Hoppas ni inte saknat mig alltför mycket.

Täntke börja med att säga VÄLKOMMEN till vår kära sol! :D tack tack tack! äntligen kan man vara ute och känna att det snart är vår/sommar. I Löööv it. Har enormt utlandssug för tillfället och hoppas på att en resa i maj kommer bli av! Som uppvärmning inför semester så klickade jag hem den här bikinin igår :))



För övrigt har det inte hänt så mkt sen sist, var ju i kurra i söndags och lekte med både Leo och hans päron, först med leo tills han blev trött, sen lekte jag och Julia med Wii (jag var bäst i bowling. Jullan i tennis...) men bowlade mest så jag vann ganska mkt ;) haha! Freddan var också med på ett hörn men han trivdes nog bäst i soffan med hundarna.

Frida har kommit hem för att sportlova också. Så jag har klippt och färgat hennes kallufs, blev verynice. Sen har vi haft kalas i efterskott för mig eftersom hon missade min födelsedag. Firade med fika och paket på safari :D

Det var allt för idag.
HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0