Festligheter och middag med kirunabor

Hello.

Ligger ensam vid poolen en dag som denna. Kalasandet igår verkar tagit hårt på mina medresenärer, dom är inne och kollar tv allihopa ;b
Åkte till Linda och Petter som också är här i hua hin, dom bjöd på groggar sedan drog vi ut och käkade och dansade. Riktigt skoj hade vi, tack kompisar för en kanonkväll :D

Ikväll väntas ytterligare ompyssling, jag och Gisela ska göra Ögonfransförlängning. Hoppas det blir som vi tror. Haha. Sen står även shopping på schemat :)

Bilder från gårdagskvällen: 5Liter öl, de ni!




Kommentarer
Postat av: lise

neeeeeeeeeeeej du får inte både vara brun OCH ha jätte långe ögonfransar!!!!!!!! jag byter lås på salongen du är inte välkommen här längre

2011-11-30 @ 09:55:02
Postat av: frillan

ÅH vad du är brun OCH fin! kom hem nyy!

2011-11-30 @ 17:21:42
Postat av: Dad.

Trevligt o se att ni har kul.....men jag tror Hannes drack lite mer än du????

2011-12-01 @ 00:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0