Sunday in hua hin

Vi fortsätter grillas vid poolen idag.
Just ätit lunch så passar på att blogga medans jag ligger i skuggan och smälter maten, poolbad väntas strax.

Thaiboxningen igår var riktigt kul faktiskt. 2 grabbar i 35kg klassen öste som galningar. Helt sjukt att 13åringar har dubbelt sp mycket muskler än en själv. Satan dom slogs och härjade, ser ut som att dom får svin ont. Sedan var det äldre också och då blev det ännu värre slag, räckte med de småa ;b

Jag och Hannes har bokat tid för tatueringar, Hannes ska göra måndag och tisdag och jag får vänta till på torsdag men det går väl bra det med :) spännki iaf!

Idag är det prick en vecka kvar tills vi landar på Kirunas mark. Då var dehär semestern över, fy fanken vad fort det gått, helt sjukt:(

Fyfan nu svettas jag, Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0