Uppdatering från Bali!:)

Hej hallå jag lever!
Vi har det awesome här på Bali, solar, badar, äter gott och njuter i massor. Grabbarna surfar/dyker medans jag och Gisela mest jobbar på brännan ;) haha! Vi är av den lite latare sorten och gör därför inte så mycket annat om dagar à. Vi har verkligen semester kan man säga.
2 nätter kvar här på Bali sedan drar vi vidare till Thailand och avslutar med 2v där innan det är dags för hemförd, fan vad tiden går fort!!! Hujja.
Men nu vet ni att vi har det bra, hoppas ni har desamma. Fattar inte hur man lägger upp bilder via telefonen här så kan inte visa hur det ser ut här :( mobilbloggning är lite för avancerat för mig tyvärr.
See you!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jullisbullis

HahahahahaHAHAHAHAHAHA för avancerat. Ojoj kompis. Nu är du lite pinsam ;) Nej skojja bara.

Skönt att ni har det bra! Men längtar tills ni kommer hem.

2011-11-18 @ 09:53:35
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: lisefise

ojoj vad kul! mer blogginlägg tack så jag har nått att göra på jobbet :P

2011-11-21 @ 13:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0