Lise gästbloggar

hejhej alla terrans bloggläsare!

Lise här.
det var ju himlans trevligt att jag fick gästblogga dagen till ära.

jag och therese dricker öl och snackar skit samtidigt som vi sjunger med i alla discolåtar vi kan komma på.
gårdagen var ju helkul och vi hoppas att denna dag levererar också!

jag måste ju passa på att vara lite jävlig nu när jag har chansen så här kommer en lista på pinsamma grejer terran gjorde igår:

-ramlade i hundbajs
-rapade på ferrumvakten
-ramlade i kattpiss
-köpte 100 shots

















nu kommer våran skjutts måste
sticka!!!!!!

här kommer en snabbbild


Kommentarer
Postat av: TERRAN SJÄLV

HHAHAHAHA idiiiiiot Lise :D du är ju knäppso. Tacka vetja fan att det inte är sant iaf. Men synd att Lise själv gick hem ikväll pga. Halkade i spya på ferrum.......

2011-10-02 @ 02:39:28
URL: http://thereselidstrom.blogg.se/
Postat av: lise

HahahA

2011-10-02 @ 12:28:23
Postat av: Marcus Å

Härliga bilder! :D

2011-10-27 @ 07:21:31
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0